10 10月, 2009

我的last day@新榕記.........

今日係我的last day.....
忙忙碌碌了成個星期...
連MSN都上唔到...D 嘢終於清得8899..
但仲有D嘢未FILE 晒..唉..

唔經唔覺係呢間公司做咗4年幾.........
快樂不知時日過......當然有開心同唔開心.....
但開心的係唔開心既幾倍!!!
由初初一個會計文員仔...
到最後有機會接觸唔同既工作.......
真係好多謝公司比咁多機會我..
但返工實咗太忙.....開學後驚兼顧唔到...
同埋自己都想出去闖一闖.......
同埋想比自己一個機會...
唔知呢個機會係咪真係有...
所以決定離開.........

真係好唔捨得d同事......
所以買咗d 小禮物比大家....
大家都好似佢咁..鬆弛吓呀~~~~

希望你哋見到佢就記得我啦....
唔好唔記得我呀..> <
得閒就約我食吓飯啦........

呢到唔止係一間公司.....
呢到仲係我另一個家咁....
因為係呢到做到屋企都做到既嘢...哈哈......
呢到真係好開心.......
工作上雖然我覺得自已有好多不足的地方...
但公司都包容我.....令我好唔好意思.........

各位同事, 貓貓狗狗, t-shirt 牛仔褲...i will miss you ar!!!!!!!!!!!

今日老闆講咗一包說話:"如果嗰邊做得唔開心返嚟啦.!!"
聽完個心甜晒........ 不過都係等我出去闖一闖先.....
但係呢段時間公司有咩搞唔掂..我一定返嚟幫手嫁!!!!!
仲有, 同事們給我既祝福說話....
多謝你哋呀........>3<

原來有個問題.....以為已經解決....
但仲未解決....我應該點做......我可以做d咩.........

今日返第二堂........
呢科係第二科.....
今日終於聽明d..因為正好多.......
但呢個呀sir 係代課咋....
唔知嗰個會點...

沒有留言: