11 10月, 2009

加菲3D大電影~~~

今日又約美雪睇加菲....
我唔係成日睇戲..但加菲一有戲就必睇.....
今日睇清楚D 時間.....

唔知係咪由細到大都睇加菲...
同埋覺得加菲好似自已....大食懶......
所以我覺得好好睇....
雖然加菲好懶...但最後用佢聰明既智慧...
救返大家...

今次加菲出咗3D.....
要帶3D眼鏡睇.......
因為醒唔起..今日又帶眼鏡去睇..
帶咗2副眼鏡...搞到好似有2個倒影咁.....
下次記住帶CON 啦.....

今日去咗美雪推介的
"勝利小廚"食海南雞飯....




<--睇吓幾多黃油....正.......

呢間嘢都幾好味.....D雞肉起晒骨...
連平時胃口一般既美雪都清晒..勁...

毛毛下次同你去食呀!!

呢排成日約美雪...
佢好似開心咗好多..太好了..
如果有咩唔開心記住同我講..我會同你分亨嫁~~~~

2 則留言:

美雪 說...

多謝你呢排係我唔開心既時候經常陪伴我呀,仲介紹咗d新朋友俾我識~

有時間就搵我多d啦!

葵葵 說...

唔使客氣..
你開心就得啦~~^^