06 8月, 2007

能力VS熱誠

今日上audit 堂, 呀sir 派咗assignment, 3個星期後交, 但呢科開學咗咁耐都冇溫過..份嘢都唔知點做好, 不過真係冇心機溫, 呢個呀sir 都算好提早3星期比功課, 仲話呢份嘢係邊年邊年既past paper,照抄包合格, 自已作就高分d, 睇嚟我都係包合格.....呢個audit sir 真係好有心機教, 準備既note 又做足, 堂堂準時上堂, 成日問我哋有咩問題可以問佢, 佢真係好熱愛佢既工作, 可惜佢教書真係好悶, 或者audit 呢科真係好悶, 真係冇心上堂, 搞到堂堂要鈎魚耍樂, 唉... 好奇怪, 一個人既工作能力成日同佢對工作既熱誠成反比, 佢雖然好比心機教, 但佢教得真係.....

今日知到個news 唔知係好消息定壞消息, 呀sir 話AAT 轉制壓後到09年6月,好既就係可以慢慢考, 唔好既就係啱啱考嗰期好多人肥咗, 驚我哋考唔晒, 所以轉制要DELAY..........哇.................

3 則留言:

MO 說...

係..我中學既時候, 都遇過1個我覺得好好既亞SIR, 但係同樣, 我始終都PASS唔到佢嗰科..因為佢講書實在太....唔知點講...
好不幸, 我比佢教嗰3年, 每年4次唔同大小既大考小測, TOTAL12次裡面, 我無1次PASS!! 40分都已經算PASS架啦, 我最高竟然攞到39分!!!!! 我極想打破呢個宿命, 亦唔想令呢位亞蛇失望, 所以我不惜1切咁向佢「求分」, 點知就算佢點手鬆, 都只係可以+倒半分比我, 我好記得, 最終嗰份卷, 我只係得到39.5分...hair

匿名 說...

你多多病左????????

葵葵 說...

慘...比你講一講.. 好驚重滔覆轍....不過我真係冇嘜心機溫..點算好...

ling ling 多多唔係病咗呀,係佢個網站維修咋....