05 8月, 2007

生命既價值.....

今日mero 終於變色....變咗好靚既藍色.....之前見過呢隻色既田螺生四葉草, 唔知我呢隻會唔會呢...嘻...

原來我既思想好令人擔心, 我要重新改變自已既思維....
一向都覺得自己係一個好平凡既人, 多一個唔多少一個唔少....
對生命既價值亦唔重視........
對於身邊既事都不追求, 不渴望, 一切順期自然............
好多時以悲觀既覺度去諗嘢, 所有事情都作最壞的打算.....
好在我亦係一個好豁達既人, 好多事都可以睇得開......
15號之後要改變自已...重新認識自已.......
原來我係別人既心目中亦有價值, 好多謝呢位朋友, 今日仲要你特登過嚟, 我會很珍惜呢位朋友.......
15號之後唔會令你失望嫁.......

1 則留言:

匿名 說...

自我價值係自己比自己..
自己必先要把自己的自我價值升高..
你的將來必定會比現在過得更好~