16 8月, 2007

軍訓5天團.....

因為我都幾多缺點, 所以今日去上fiona介紹上既課程, <量子飛躍課程>, 今日第一天, 本來諗住個course 好輕鬆, 原來呢個課程好鬼苛剋, 一入門口已經好有壓迫感, 有個組長好嚴肅咁講"將冇用既雜物放係出面"另一個就講"先座前面既位置", 係break 之後仲會播d音樂, 音樂停之前一定要座返埋位, 呢首音樂係"star war "既其中一首插曲, 搞到真係好有壓力十足十上軍訓咁, 呢個課程既導師叫sunny, 佢講嘢都幾風趣同好有導理, 佢講d 故事好好聽同好有意儀, 其中2個係象仔同茶杯既故事, 比俞信念同願意附出多少, 不過佢真係好嚴, 一去到佢先叫我哋搵出係呢個旅程自已想得到既嘢, 同埋我哋一定要投入/參與, 講完之後, 仲定咗10個規條, 其實我覺得有幾條都幾無理, 不過呢個係遊戲規....唉..... 不過唔嚴又點迫到你改變呢.......
跟住玩咗個遊戲今日既課程就完, 唔覺唔覺, 12點4放學........返到屋企差唔多2點......呀組長仲比咗份工課要做埋先訓, 救命呀..................
好難怪既d同學仔咁多問題, 呀sunny sir又咁多口水.....唉....搞到要搭好耐冇搭過既N車返, 希望聽日早d.....
今日fiona 同grace 都叫我做一樣嘢, 雖然好想, 但我真係冇膽去做....唉
一放學有廿幾個未接來電,呀媽同家姐勁call, 一聽個電話佢哋即刻話聽日唔好返la...咁鬼夜........不過都開始咗一定會捱埋佢, 同埋我唔會令一個人失望既, 不過課程完咗唔知我係咪真係有改變呢....

今日聽返sammi d 舊歌..好多歌都好好聽呀.................

2 則留言:

MO 說...

聽落又好似好好反咁喎..
仲知我又同你1齊去啦!!

SaLaLa 說...

係咪即係洗腦課程呀?
嗯...咁都幾啱妳...地.....
呀毛hair.....