18 2月, 2007

年三十晚.........

昨天年三十晚.. 食團年飯之後.. 相約毛毛同儀行花市.... 因為今年太好市既關係..... 維園迫滿晒人.. 所以我哋轉移去元朗花市.... 嗰到都ok.. 幾多嘢買.. 又唔太迫......... 成晚既收獲係劍蘭2支, 同桃花一朿.... 希望可以吹吓我d 桃花la......

行完花市之後去咗毛毛屋企反雀同睇咕咕......未去到毛毛屋企之前.. 毛毛講咗好多咕咕既惡習...嚇到我同儀都驚驚地..... 可能佢係未比毛毛領養之前個主人對佢唔好..所以有d 咁既惡習.....去到毛毛屋企..初初見咕咕真係比佢嚇一嚇.. 但玩耐咗.. 佢真係好乖好乖, 仲識表現多個高難度動作... 勁勁........ 睇到我同呀儀都拍晒手掌...............



反完咕咕跟住玩雀..... 繼飯局之後.. 今次算第二次........ 因為冇嘜『出沖』... 所以我羸咗.. 佢哋呆晒.. 我都覺得好奇怪............ 因為我都唔係好熟....成晚毛毛仲教緊我點打.. d 番子點計... 點樣食....等等... 搞到反3局用咗3個鐘............

反完雀.. 毛毛好似仲未夠喉.... 再玩uno..... 個時毛毛仲係好精神.. 我哋就...... 個腦己經唔識轉....毛毛的確聽到有得反就精神晒......

個重頭節目有d 失望.... 其實真係ok 喎.... 希望毛毛唔好咁介意....

2 則留言:

MO 說...

我諗起亞儀個驚咕郁,
我就覺得超搞事....hehe
我終於都搵到佢既似女仔既一面...
亞儀都有「弱」的時候呀....哈哈哈!!

葵葵 說...

哈哈.. 我知佢對唐狗驚驚哋.. 但估唔到細狗都驚...