19 2月, 2007

年初一

有2年冇過個年初一, 因為上年啱啱我爺爺去咗.. 冇去拜, 我記得上年係係公司做盤菜.......雖然我爺爺去咗.. 但好多傳統嘢都有保留... 每年年三十晚都會煮一大pan 嘢.... 有雞,芋頭, 蕃薯, 池菇, 豬脷, 豬耳.. 等等...成pan嘢食到年初二, 之前諗呀爺走咗...d 習俗會唔會繼續做..... 最後今年都有繼續保留d 傳統.. 都好呀.. 咁先似新年........今年大年初一繼續反雀, ..... 我呀叔同我講十歲開以反.... 的確係高手呀........ 一開始我嬴咗2盤之後.. 都冇嘜嬴過.... 我哋玩一蚊盤.... 最後輸咗廿蚊.....唉.......... 好在佢哋以盤計唔係以番計即.. 唔係仲慘.......

沒有留言: