22 9月, 2009

試酒日@buterfield's

自從知道收咗我讀書之後,
過幾百蚊既消費都唔係好捨得比,
santi 之前搞既wine tasting 雖然好想去..
但最後都決定唔去, 因為太貴la...> <
今次wendy 介紹,
係佢公司既供應商 "alsco enterprise"搞,
話free...就去試吓先...
今次試酒既目的係想揀幾隻酒做代理,
佢哋叫我哋比comment同揀中意既酒.....
不過我似終覺得自己未夠班去比意見...
冇嘜寫comment淨係講咗中意邊幾支...
希望唔好害咗人啦.....

今日試既酒, 1,2,3,5,6,7,8,15
my choice, 1,6,8


我同clara 都對8號仔情有獨中,
易入口, 好香果味呀~~
7號仔佢哋話好, 抖氣耐d 隻味仲好喎...
今日佢哋仲比咗支貴嘢我哋試, 15號仔
都ok嫁....幾易入口...

雖然今日係free,
但佢哋安排餸酒既食物同地方一D 都唔差,
係太古坊既一個會所,
本來諗住捱吓麵包,
點之又雞又鴨又芝士......仲有甜品...
真係估唔到........
所以好落力試,嗒真d, clara話我咁快乾咗既...
我唔止快, 仲飲唔少.....返到屋企就出事....哈哈...

沒有留言: