01 11月, 2007

喂喂....哈佬喂....

昨天是一年一度既萬聖節, 昨晚約咗量子d朋友仔karen,karen fd, cici同光去蘭桂芳睇嘢, 等一次去呀~~~如ling ling 所講勁多人, 迫餐死呀.....不過都值得既, 因為真係好有氣氛, 因為見多好多人悉心打扮, 千奇百怪既做型, 除咗扮鬼之外, 有好多血淋淋既做型, 仲有d電影既各式如哈利波特, 流克, badman 等等......佢哋真係好有心機呀.....而且任比d 遊人影相添, cici仲話出年一齊扮添, 不過如果要我諗個造型出嚟, 真係諗唔到la......哈哈... 仲有扮鬼既第一個原則就係忍笑, 我一定做唔到...哈....出年或者都會嚟既..我唸睇一兩年都唔會厭既.........哈



cici 同呀光join咗level 3, 佢哋其中一個目標係減肥, 我見佢哋都開始有d成績la, cici 塊面明顯尖咗,你哋要繼續努力呀, 如果我塊面可以尖d就好la.......

3 則留言:

小儀 說...

呢個人唔晒化都夠嚇人啦~~

葵葵 說...

唔係既..呢個人連埋d神緒同動靜先有咁既效果嫁....

匿名 說...

點解你身邊咁多人都要減肥既?唔通真係物以類聚?!