24 9月, 2007

收手信&中毒

今日大家姐返嚟做節呀, 順手派埋D手信....嘻嘻......呢推就係佢行程買得最貴既嘢....
除咗之前話買嗰4樣嘢, 仲多咗罐鵝肝醬同"勞力士"匙更, 罐鵝肝細細罐都要成8X蚊, 隻更都要成3X蚊...真係好貴呀.....家姐的確好有眼光呀...買咗個名牌買餸膠袋比呀媽, 我見個款香港仲未有A貨呀....勁勁..... 我哋見到D 手信咁鬼貴, 同一個反應都係唔係好捨得用呀.....
佢哋嚟到繼續講D嘢點貴點貴....一隻撈都要成萬蚊.......歐羅.....(1蚊歐羅對11蚊港紙), 食碟碟頭飯都要成180蚊.....仲有好多好多好乸貴既嘢...... 同埋佢話歐洲真係去吓就算, 冇嘜嘢都唔會再去......講到就算有錢都唔會去咁....都係香港最好..........


今日個MSN又中招, 繼上次係公司中咗之後....今日又係屋企中........救命呀
事源就係有人SEND咗個寫住圖像既ZIP 檔案嚟, 我以為有嘢睇, download 咗後就係咁中咗招.....跟住佢就forward 晒比我個list d 人...........
後尾問我家姐先知呢隻嘢唔嘢少..佢有幾個同事都中咗, 佢哋搞唔掂又話換機又話FORMAT 過部機, 搞到好鬼驚......我拿拿聲off 咗先...費事散播病毒......跟住上網睇點樣整..就係咁就整咗成晚......(放心我scan咗十次八次..應該冇事既) 呢個網講得好詳細, 佢話隻毒真係好毒, 可能會日日更新....真係要小心D.....
中毒嗰時..又撞正毛毛同LING LING ON.毛毛今次醒咗冇click, LING LING 就繼續好醒,費事理~~~見我又中, 搞到毛毛同LING LING都怕咗我.......毛毛仲話以後唔啋我添, 毛毛唔好block 我呀!!!!!!

沒有留言: