09 9月, 2007

量子活動 - BBQ

之前APPLE話搞BBQ, 我呢D貪玩既, 緊係搞大佢LA.....叫埋其它組既人一齊玩LA, 初初SEND email 問d 同學有冇興趣, 點之冇人reply....勁擔心冇人參加, 好在後尾再用電話覆都有人參加, 佢哋仲帶埋d 屋企人同朋友嚟添, 最後有成三十幾人, 勁開心, 咁多人參加, 今次約咗小欖, 雖然好多人都住九龍但都比面出席, 好感謝佢哋呀!!!!
昨天打去confirm時先知, 原來我send email 話比佢哋知6點燒(係我打錯), 但我confirm 就話6點半, 好在都冇嘜人早到.......仲有, apple佢因為喉嚨痛嚟唔到...嗚嗚嗚...................我哋再約呀....

今日都幾開心呀, 又見返d 同學仔, moni仲帶埋佢隻玩具貴婦狍 - "bear bear" 勁得意, 可惜佢唔鍾意影相, 唔係我一定幫佢狂影, 最後, moni 忍痛咁比佢同bear bear合照咗張, haha......佢真係好可愛呀........之後仲狂影相, 不過都未影夠, 有好多都冇影到, 唔知下次仲有冇機會影呢....
之後, 玩遊戲, 玩咗經典既"black magic"、"超級市場"、"數棉羊"、"數手指"...之前玩過black magic所以識玩, 但"超級市場"同"數棉羊"就諗唔到, 有冇人識玩呀..!!!!!!! 搞到我帶住個遺憾返屋企...唉...

見到d 同學其實好開心, 但其實另一方面又好唔開心, 有d嘢好想知道, 但點先可以知道...........我真係好冇用呀....

沒有留言: