22 9月, 2007

BB超@黑店

就嚟中秋約咗d 同事去bbq, 毛毛話帶埋愛犬陳咕咕出嚟, 梗係搵間近佢既燒烤場la, 最近佢都係"百葉", 我哋都係第一次去, 我哋既評價係"劣劣劣劣劣", 不論環境, 服務態度, 食物款色同價錢的係劣, 我哋都話下次唔好嚟呢間嘢........呢間嘢既唯一優點係近西鐵站, 但星期六去都唔爆可想而家知呢間嘢幾受歡迎........我哋仲帶咗燈龍同蠋蠟去玩, 但最後都冇玩到....嗚....

今次陳咕咕出席好開心, 好耐冇見啦, 今次咕咕slim 咗, 因為昨晚成晚毛毛幫佢剃毛扮靚挸, 毛毛話咕咕第一次去bbq, 初初入燒烤場好興奮, 行咗一陣之後,咕咕都好乖咁座定定, 雖然美食當前, 但佢都好聽毛毛話, 表現咗幾個"高難度動作", 仲有, 咕咕都好易"收買", 一塊面包就可以收買到佢, 或者毛毛太錫佢, 除咗狗糧外同狗零食我, 冇嘜雜食, 有得食d冇咁有益既嘢食, 梗係勁開心啦......養小動物真係要鐵石心腸, 雖然好錫佢, 但為咗佢好又成日要做d佢唔鍾意既嘢.....唉

沒有留言: