04 9月, 2007

堤拉米蘇

早2日家姐生日, 今日整咗蛋糕, 今次整咗堤拉米蘇, 今次貪玩整咗一杯杯, 不過家姐唔係好鍾意,可能冇得切........下次都唔好玩啦.....今次冇用芝士整, 用咗堤拉米蘇粉加淡忌廉整, 個味都ok, 同埋好底玩$10整到6小杯(其實佢整到4杯咋)......大家姐本身話整紅豆糕, 很期待佢除煲靚湯外煮既另一樣嘢, 點之d豆比佢浸到出芽, 勁呀..第一次聽....毛毛你有對手啦......仲有..佢又飛...真開心......

今日返學前攞咗等咗好耐既DISNEY 飛行棋, 終於有貨...好開心呀!!!!!!


毛毛話返咗避風港.....雖然有人反對, 但知佢諗咗好耐, 毛毛我會支持你嫁.....分開吓都好...比大家冷靜吓....

4 則留言:

匿名 說...

飛行棋好靚呀~

SaLaLa 說...

係呀我都鍾意呀~

葵葵 說...

係呀..我都勁鍾意...
不過攞返屋企時..抽到成隻嘢咁..=.="

MO 說...

成隻咩咁呀???哈
葵, 感謝你既支持, 但我想話你知......
我無返避風港呀-.-"