20 8月, 2007

軍訓last day......接放學....

今日last day 盛裝出席, d 同學仔都好遵守承諾, 個個著到好靚仔返學, 我都要搵返對陳年舊boot 返學, 好在都親得幾好睇即.......今日幾多遊戲節目, 不過都玩到好放.......放食飯時sunny都唔放過要我哋做功課, =.="....跟住下午葵葵終於開金口, 嗱起支咪講嘢, 其實係sunny 話未講過一定要講, 不過如果再參加, 講多d 真係會對你有幫助......
今日last day 有個環節叫接放學, 叫d親友嚟接放學, 我叫咗綺文同大家姐.....見到綺文好開心點之大家姐唔識嚟....原來成個鰂魚涌都冇人知大昌行係邊.........見唔到佢都有d 失望........唉.....跟住同綺文食飯搭車返屋企, 我哋成個過程狂傾課程d嘢, 綺文被洗腦既情度的確高過我呀!!!!或者我真係唔係100%投入。

今日sunny 講咗句嘢真係好有道理, 要孝順唔係比d嘢物質佢或者話愛佢, 最重要係能夠令佢唔再擔心佢.........

沒有留言: