25 8月, 2007

量子畢業

今日去量子畢業禮, 真係好唔捨得d同學仔呀...經歷咗幾日既旅程雖然唔係一段好長既時間, 但大家都好似識咗好冇咁, 可能有好多嘢分享過經歷過, 感情特別深...差唔多全部同學仔都有報第二階段, 我都好想報, 可以同佢哋繼續呢個旅程, 我都想報, 可惜應承咗一個好重要既人.....同埋自已真係冇咁多時間, 如果參加咗既代價可能係aat 又肥過........同埋我一報咗..個心一定飛咗去玩, 再冇心機返aat.......

明知再冇機會, 但都冇好好把握
明明好想去做, 但又唔做得....
可能有機會得到你一世都唔知道既嘢,
但冇去好好爭取............
未必一定可以參加, 但嘗試參加既機會都冇...

我又被洗惱啦.....不過個course 真係好好...如果你係一個識諗既人........
我真係唔係好識表達自已既感情..點解我會係個咁既人...唉唉唉....

放學之後, 有個同學仔幫另一個同學仔做d好大擔既嘢, 其實都係想幫佢踏出第一步, 讀過呢個course 既人真係好掂呀..!!!!!!

ps. 唔好意思要綺文白行一趟... 係我錯....

沒有留言: