13 8月, 2007

睇示範單位...........

今日放假同呀爹呀媽去睇示範單位, 呢個唔係而家賣緊既居屋, 而係我呀叔既豪宅, 佢係上一期居屋買咗, 7月攞樓啱啱裝修完, 所以約埋d親戚上去8吓, 呀叔好捨得, 用咗3x萬去豪裝, 間屋本身有既嘢同舊屋既嘢全部唔要, 全部度身訂做, 佢整到成屋都係鏡,話空間感大d 喎, 仲有個sofa 連茶几都成皮嘢, 嘩嘩嘩...真捨得..........聽講個廚房都整咗4萬, 不過望落都好似差唔多..... 我呀媽睇完即刻話要去睇樓, 可惜冇人得閒陪佢去.....不過屋企d 傢俬都爛爛地,都住咗成廿幾年, 買過d 新既又唔係, 如果搬到又搵嚟搞, 但又傾唔惦數 唉.........

返屋企同家姐講, 佢話如果有三十萬..不如用嚟供樓la...咁又係, 大拿拿三十萬喎, 最少要儲十年八年, 快d 甩身仲好....... 等層樓供滿再裝都未遲la...

恭喜ling ling... 你咁努力打blog, 係有人欣賞嫁............

2 則留言:

SaLaLa 說...

嘩!!!!30萬喎 , 駛唔駛呀?
人地話成間屋都係鏡唔好架喎, 好易會影響神經電波, 不過佢可能好鍾意啦 , 咁望落係大D既.......比我個女都一定鍾意囉 , 佢有表演慾架!!!!
不30萬真係好貴囉 , 比我都會用黎供樓....

匿名 說...

我係抄架咋喎=.=
咁多人睇搞到我想鎖左佢.....