01 8月, 2007

暫別.....我們的皇后碼頭........

繼天星碼頭之後, 皇后碼頭又要同各位講byebye......
由於市區重建, 逼於無奈政府要搬遷皇后碼頭.....雖然表明搬遷後外貌不變, 但佢哋都唔可以接受.......
今日睇新聞估唔到d 保育人士咁激, 可能上次天星碼頭清柝已經好憤怒, 今次再拆一觸即發, 引發咁多市民的回響.....

本身我對拆碼頭冇嘜意見, 因為政府拆碼頭都係為咗起多條路, 方便d市民......

但今日見佢哋咁激, 令我有d 感慨, 原來皇后碼頭係對香港人咁重要, 皇后碼頭係香港五十年, 陪伴著香港人成長好多個年頭, 有好多歷史時刻都係係呢到發生....所以咁多人都唔捨得佢.....保育人仕保護既唔單止係皇后碼頭, 而係香港既所有文物, 今日拆碼頭, 聽日可能係更有歷史既文物.... 如果香港人再唔理會, 可能香港就冇晒d 歷史文物.....今次事件亦可以引起政府既關注, 當有新既規劃既時候, 選址可能係個重要既一環..........

1 則留言:

SaLaLa 說...

我就認為係普選特首前 , 先攪下d全民投票 , 等大家知道每一件事到底有幾多香港人反對同支持 , 好似呢兩次保育示威咁 , 佢地有冇問過我地係咪支持佢地既激動做法呢?好似冇喎!但係佢地就用左全香港人既名義 , 話所有香港人反對政府搬遷行動....
另外好似灣仔藍屋咁 , 佢地又反對重建 , 佢地又有冇問過果幢樓既住客 , 新聞透視就訪問過d住客 , 入面d環境嚇死人 , 黑媽媽 , 水電殘殘舊舊 , 好似縮水九龍寨城咁 , d居民都話希望d保育人事收聲,等佢地有好日子過 , 我都覺得係!