23 7月, 2007

假如我要安樂死

斌仔到會展書展參觀 (星島) 07月 22日 星期日 11:45AM
曾去信政長官要求安樂死的全身癱瘓病人斌仔,今早到會展參觀書展 。斌仔今早十時許,在工作人員協助下,抵達灣仔會展中心,他先到會場內其中一間大型書店攤位,參觀由他親自撰寫的新書《假如我要安樂死》的售賣情況,然後再參觀其他書攤,約逗留了半小時後離開。

今日睇新聞, 話呀斌仔出咗本書 - 假如我要安樂死, 佢之前因為意外而引至全身癱瘓, 最後寫信去比行政長官話想安樂死, 佢好有勇氣, 既然佢咁有勇氣寫信, 點解冇咁既勇氣身存落去......
如果我係佢我又有呢個意外, 我就冇佢咁既勇氣, 不過都會選擇, 唔係怕要生存落去, 而係怕麻煩到身邊既人.... 而且生存落去既意義亦都冇....不過都係講吓即...啋啋啋

今日係屋企成日打blog, 將我1連5日既泰國之旅打入blogger, 打咗成日都未打完........嗚

沒有留言: