10 6月, 2007

焗咖啡古力芝士蛋糕

今日返屋企煮完飯之後...約咗幾隻白老鼠....試我既新作......呵呵.......
其實係補祝mandy 的生日, 上個月中係mandy 既生日, 但忙考試, 冇慶祝搞到而家先慶.......好彩佢冇嬲即.......嗯嗯.....今次我整咗個焗咖啡古力芝士蛋糕....因為我好鍾意飲咖啡加古力所以好想整呢個....呢個蛋糕唔算難整, 但一定唔可以手多多...唔係d 雲石紋就冇晒....(<---唔講都唔知有雲石紋呀..)第一次整呀....唔知係我失敗定個蛋糕係咁, 一切即刻散晒, 唔知係咪呢個譜冇麵粉呢, 味道就一般la...佢哋仲食到有拖肥味添...真奇怪呀......仲有, 原來綺文唔鍾意食咖啡類既製成品..下次都係唔整啦...
今日一向到見到grace 同leo啱啱拍完拖, 我之前見過吓, 所以認得, 綺文就未見過, 所以就衝過去睇, 仲打咗個招呼添, 不過如果我未見過我都會咁, 呵呵.....grace 唔好成日收埋個bf 呀.. 唔通想結婚先介紹比我地識呀..!!!!! 跟住就去到<綠咖啡>到食飯... d食物都ok, 但d服務同飲品就..... 超稀凍古力同高露潔薄荷古力...我一定會記住....唔知係咪趕收工... 我哋未食完就攞個蛋糕出嚟.....真過份呀...!!
今次約得太晏...好似食完飯...傾咗一陣就走咁..下次都係約早d先...
今次用呢個譜:

沒有留言: