07 6月, 2007

出院

唔經唔覺我老豆出院LA.....住咗9日...由跌親至做手術, 由唔使做手術至見到佢企起身, 由出院至返屋企都好擔心........初初驚佢要做手術好傷元氣, 而家唔使做鬆咗一口氣, 見到佢過幾日無拉拉企到起身, 好驚個傷口會因用力而裂開.......好難得先唔使做手術, 如果裂開就手尾長.....到出院時又驚佢上落車時唔識用度力整親個傷口....返到屋企...又驚我地返晒工時冇人照顧到佢.....唉..............

今日接呀爹出院佢好心急, 12點幾已經打嚟..問放工未呀!!! 『我話未呀..就快嫁LA..』...放工去到, 已經換晒衫, 好期侍咁..咁又係醫院真係悶咗D.....D飯餸又......但搞搞吓都要成3點半先搞惦....
最後, 好在無驚無險返到屋企即........如果返屋企途中有咩意外我會好內疚.......返到屋企買咗份精神食糧比佢, 等佢輕鬆吓先.......

唔知點解...雖然呀爹好似康復得好快, 但我覺得佢個傷口仲痛......只係冇表露出嚟.......
上次D親戚嚟晒,可能唔想佢哋擔心, 所以企起身, 昨天我探佢, 見到有個四腳架係到, 叫佢試吓用, 但佢既表情就唔係好願意郁咁.......究竟呀爹個傷勢而家仲嚴唔嚴重......好擔心....

2 則留言:

MO 說...

唔駛太擔心啦, 因為醫院都係見佢情況穩定先比佢出院架嘛, 所以只要樣樣事小心1D, 咁問題應該不大既, 但始終都跌傷過, 咁就梗係會痛架啦, 不過世伯係男人唻架嘛, 少少痛, 頂得住既!! 放心!! 比D信心佢啦!!

葵葵 說...

唔係嫁醫院d床位咁短缺, 見你好少少就迫遷嫁la.....