21 5月, 2007

miss chow chow....

今日家姐返咗嚟, 因為我鵝咗佢好耐, 有好多讀書d嘢要問佢, 之後我煩足佢成晚呀, ....(佢返咗將軍奧之後我睇足成晚電視..呵呵)
其實我讀咗咁多書都係全靠佢咋, 冇咗佢真係唔知點捱到, 不過佢真係好叻, 點解呀媽唔遺傳d比我......佢話嚟緊仲會讀master, 你要加油呀......!!!!!!! 精神上全力支持你呀!!!! 真係學海無捱....不過讀書前要快d修身呀..唔係姐夫又鵝你la....

終於收到准考證la, 同上次一樣, 地點冇雷公咁遠呀,

不過好在唔係好辟, 落車行5分鐘就到..

adv acc - kowloon technical school(九龍工業學校)
taxation - queen elizabeth school(伊利沙伯中學)

收到張嘢, 又好擔心la......仲有10日......................>.<

沒有留言: