09 3月, 2007

九型人格

今日無無聊睇返無記既一個綜合節目"九型人格-成者敗者", 佢指出人既性格可以分為9大類, 當分析每個人既性格,在請人方面可以根據佢既性格安排去適合既職位, 人際方面,當知道對方既人格, 可以用一種迎合對方既說話方式去同佢溝通, 當知道自己既人格, 可以搵出自己人格既缺點, 改善呢個缺點, 令你既人生更美麗.... 都幾有用喎......
我一路睇一路諗自已咩性格.. 覺得佢講緊既幾種性格都似似地咁.... 唔通我有d 性格分烈.....

之前ling ling send 咗個心理測驗嚟.. 我玩咗2次.. 2次個答案都唔同.....好驚呀..


我第一次玩1,2類... 第二次就6,9.. 唔知你哋係咩呢....??

今日幫小葵葵屋企裝修.. 買咗成千粒豆既傢俬.... 又要狂執豆lu.......因為小grace 之前寄情比我.. 我覆返佢.. 所以有花收.. yeah.....



沒有留言: