06 3月, 2007

火焰蛋糕

今日整咗個蛋糕..........呢個蛋糕係貪玩試吓.. 但整出嚟個效果又唔錯喎......

我整咗個雪糕蛋糕底, 我家姐啫蛋白面.... 呢個蛋糕有咁效果, 全靠我家姐d 蛋白咋........


我初初諗住加rum 酒再用長火槍燒.. 點之燒唔著..... 嗚.....最後用焗爐高溫焗... 好在都得即...不過呢個蛋糕既面係全部都係生蛋白加糖, 好驚有菌.... 希望聽日唔好肚痛.........


我再加咗雲呢拿油係d 蛋白到....等佢有d 味.........
過咗年十五.. 又係拆利是既時候.. 今年好過往年........嗯嗯........
之前細過讀書時收到D 大封利是好開心... 而家收到都開心... 不過感覺唔同咗..............

2 則留言:

匿名 說...

好似好好味o甘o咼,
係o米有雪糕架?
生雞蛋好驚o咼!
不過我都會試一次,
死就死啦.....
妳家姐影相真係好pro o牙,
勁!!!

葵葵 說...

係呀.. 中間係雪糕..d 蛋白就似燒棉花糖...
你可以整個面薄d.. 應該會好d..d 菌會容易d 焗死掛....不過要小心d 焗.. 唔係就...(去我個space 睇相...)

我家姐真係好專業..!!!!!!勁勁勁...